Första praktikdagen avklarad!

Även fast jag kom en timme försent så har dagen varit helt okej. Barnen tyckte att det var jättekul att jag var där igen så idag har vi bara lekt en massa! 
Bussen imorse gick sönder, i tunneln! Vi satt där i en timme innan en annan buss kom, hur kul låter det? 
 
Imorgon fyller jag år, va fett taggad förut men just nu känner jag mig bara okej, yey. Jag blir 17 och det är inget speciellt som händer, har bara önskat mig pengar så att jag kan köpa det jag vill till kameran bland annat. Men det är väl bra, slipper skolan iallafall och sluta halv 6! Ska försöka få gå liite tidigare imorrn ^^ 
Jag är yngst i klassen så nu är det lilla jag som får bli äldre, om jag nu verkligen vill det? Jo jag vill fylla 18, bara ett år kvar... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0