Plugg, Pyssel och Slapp!

Lördag idag, en månad tills jag fyller 17, ett år och en månad kvar tills 18! Egentligen tycker jag inte att det är sådär jättespeciellt att fylla 17, allt händer ju vid 18 liksom. Jag önskar mig inget speciellt heller, bara en sak och den är inte speciellt dyr. Annars blir det väl pengarsom vanligt så att jag kan shoppa kläder och det jag behöver. 
 
Idag har jag duschat och pysslat ihop ett kort till min kusin som vi ska åka och fira imorgon. Jag blev ganska nöjd med allt förutom texten men allt kan ju inte bli perfekt! Lite roligt då jag gjorde ett par skor som jag aldrig gjort förut! Och det blev ett ganska lyckat första försök! 
Ska städa Mowglies bur idag, lilla svinet är inte så renlig av sig.. Ska plugga svenska också, har en bok att läsa ut, skriva 2 läsloggar och plugga på gudar och om antiken då vi har prov nästa vecka. Känns som om jag kommer att faila men de trodde jag på matteprovet också och där fick jag exakta poäng för E!! Så lycklig jag blev! Så vi får se, Grazyna har hört mig diskutera lite med andra så, det löser sig tillslut! 
 
Nu ska jag starta en maskin med tvätt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0