Vänner snackar inte skit bakom ryggen på andra!

Personerna på bilden har inget med rubriken att göra! Döda mig inte för jag, älskar er :*
 
Jag blir så otroligt trött på folk som gör något bara för att en annan person säger åt en att göra det. When you don't even mean it, don't apologize!
Sen att gå runt och snacka en massa skit, lägga dåliga, opassande skämt om situationer som man inte ens vet något om är bara för mycket! Bara för att jag var på ett visst sätt förut så betyder inte det att jag fortfarande är så. Människor förändras med tiden, det borde ju du veta! Jag ångrar verkligen att ni fick veta, eftersom att ni nu sprider falska rykten! 
Så skriv inte korta små snyfthistorier när man annars bara pratar skit och gör narr av personen!
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia björn

skit ful bild på mig men.... jag älskar dig också<3

Svar: Nejdå du är så fin så! ❤️
Elin

2013-10-24 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0