Idrott

Just nu sitter jag i hemvisten och håller på att skriva en grej i svenskan. Egentligen så har vi idrott men jag har så ont i mina knän så jag struntade i att ta med mig kläder. Hon blev fett irriterad men skitsamma! 
Finns inte så mycket mer att berätta.. 
Igår drog jag till brorsan och hade en massa mys med Liam, Ida och även med Elna. Det var första gången jag träffade henne men hon var inte blyg och satt i mitt knä och så, en söt liten tjej. 
Jag käkade med dem och sen drog jag hem, annars så gick bussen hem så sent.. 
Alltså jag är skittrött just nu! Känns som om jag kommer att somna vilken sekund som helst. 
Med det säger jag hejdå, bloggar säkert senare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0