iOS 7

Just nu håller jag på att hämta och installera iOS 7 på telefonen! 
Ska bli kul och se alla förändringar. 
Igår bloggade jag inte även fast jag hade all tid i världen. Jag var hemma för att jag hade sjukt ont i halsen. 
Det blev lite samtal hem och så och idag så var alla jävla lärare så fega att prata med mig! 
Inte gjort så mycket idag heller, gick hem tidigare från verkstaden för att jag inte orkade vara kvar och vet att jag pluggar bättre hemma, eller i skolan när inga är där och det är tyst. 
 
Jag inväntar ett sms och ett mejl oxå. Mejlet hoppas jag att jag får inom 2 veckor, ska bli skönt att veta om jag måste ändra på mina planer eller inte. Och smset hoppas jag på att få svar på ikväll, då ska jag nämnligen hämta hem en sak i slutet av månaden. 
Blir ni nyfikna nu? Hahah men kan avslöja det lite senare då jag vet mer. Dumt att säga för mycket, men jag hoppas verkligen! Hjälp mig och håll tummarna för mig! 
 
Nu ligger jag och kollar på serier. I have no life you know ;) 
Har inte blivit något fotande, ångrar mig djuupt att jag inte använde solen i lördags och fotade!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0