Ont i knäna

Har helt glömt bort att blogga men har ändå inte gjort något än att varit i skolan typ. Vi började med individuella valen igår och min lärare är fett skön! 
Idag skulle vi på hälsopedagogiken gå 5 km men min grupp gick vilse och när vi kom tillbaka där vi började hade vi drygt gått 17-18... Inte okej men jag orkar inte gå in på vad som hände under promenaden eller efter. Nu har jag sån jävla värk i knäna efter att ha gått där, hade likadant i måndags när vi var där och gick på idrotten... Fast då gick jag och Melina bara 1.5 km och hade ont då liksom. Mina knän är fett skumma.. Men jag tror att det kan vara så för att det är så mycket upp och ner i den terrängen.. Annars så vet jag inte. 
 
Är det något jag borde gå till läkaren för? Det är inte första gångerna jag fått det.. 
 
Menmen nu ska jag kolla på någon film och försöka sova men vi får se hur det blir med det.. 
 
Såhär känner jag mig just nu. Typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0