Prommis med bästa friendo!

Nyss kommit hem efter en skön promenad med bästa vännen. Blev inte så jättelång men den dög, vi fick en massa skit ur oss om allt möjligt! Snart blir det Svenska Hollywoodfruar och sedan sängen. 
Egentligen skulle jag slutat halv 6 idag men läraren skulle gå igenom det han gick igenom förra lektionen med några nya elever så vi andra fick berätta våra planer om våra filmer vi ska göra och sen fick vi sluta. Dock vare egentligen för att plåta men när jag kom hem var det inge bra väder längre så jag fixade lite med min dator istället. Måste gå till datateknikern med den för den har börjat krångla lite...
Menmen bloggar imorrn så godnatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0