Stylar datorn!

Just nu håller jag på att fixa om ikonerna och mapparna på datorn, har tröttnat lite på det jag har nu och vill ha förändring! 
Skolan sög och engelskaprovet gick åt helvete! Men vem bryr sig egentligen, det är ett prov och jag orkar inte bry mig så mycket. Imorgon börjar jag 10 och slutar 3, seeeegt! Men sen är det helg och det ska njutas, läsas och plåtas!
   På tisdag vill Jonte, min lärare i digitalt skapande, se bilder som vi kommer att använda och jag känner mig lite frustrerad över uppgiften. Det är lätt att plåta och jag är nästan klar med bilderna men att hitta musik som passar till och lära mig hur imovie fungerar (ja jag har aldrig användt det förut!) är inte alls lätt! Dessutom vet jag inte alls om Jonte kommer att gilla mina bilder, hoppas han blir nöjd iallafall.. Jag fotar strand-miljö och det är ganska lätt, det knepiga är att klippa ihop det så att det blir bra! 
Nu ska jag fortsätta med det jag gör och sen ska jag kolla på film. 
Blir nog inge mer update idag så godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0