Trött, nu film.

Jag är trött idag men det har varit en bra dag, bortse från att en lärare var i skolan idag men annars har det varit perfekt typ! Mycket bra stämning i klassen idag oxå. 
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, fastnade hos Sofia och snackade ett tag, käkade, kollade på Svenska Hollywoodsfruar eftersom att jag inte orkade igår och gick ut på en promenad. Själv dock men det var skönt det också! 
Hjälpt syskonen med läxorna lite också, så snäll som jag är! Och nu tänkte jag kolla på en film tills jag somnar. 
Har börjat tänkt på min praktikplats också, det är 10 veckor kvar innan jag går ut men bättre att börja ta tag och tänka på det nu och försöka fixa en plats innan det är försent! Måste dock prata med min lärare lite om det.. 
Hoppas ni haft en bra dag! Nu säger jag godnatt. 
Saknar dig så det gör ont i hjärtat, min lilla alldeles underbara prins! The one and only boy in my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0