Hej 2014!

Då var det ett nytt år då. Jag har nyss kommit hem ifrån Robin där vi har spelat kort, mest jag och Amanda hela tiden. Det var jättemysigt, speciellt eftersom att jag nästan aldrig träffar Amanda förutom på bussen då och har aldrig varit med hennes pojkvän förut.. Men trevligt var det! 
 
Vad kommer hända detta år då? Liam fyller 4, Ida fyller 1, jag fyller 18, går ut 2:an. Det är vad jag vet, sen är det alltid flera som fyller år, men om jag ska räkna upp alla så blir det ett jävligt långt inlägg! 
Jag hoppas bara att detta år kommer bli bättre än förra.
 
Jag hoppas att jag och mina nära slipper fler dödsfall. vi behöve rinte det, inte i år. 
 
 
Min granne tände en ljuslykta för att hedra S & E, vilket jag tyckte var jättefint! 
Nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag åka och köpa ett gamecube ^^ Kommer bli fett kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0